workshop

Szeretnéd, hogy a csapatod hatékonyabban kommunikáljon?

Ezen a workshopon megismerhetitek a storytelling módszerét, amit a legsikeresebb cégvezetők, politikusok és előadók használnak.

Az eddigi résztvevők száma:

0

Az összesített értékelés:

0
pont

Különösen tetszett a rengeteg példa, hogy el is lehet a gyakorlatban képzelni, amit mondasz. Jól van felépítve, érhető, könnyen befogadható, jegyzetelhető, viszont sosem unalmas.

BOTOS SZILVIA

Wow! Úgy gondolom, hogy az elmúlt időszak legkomolyabb tréningjén vettünk részt, eszméletlen zseniális volt az elejétől a végéig!

STRAUSZ KRISZTIÁN

Szeretem azt a rengeteg storyt,  amikkel még jobban rávilágít a dolgokra. Óriási tapasztalat, lenyűgöző stílus és előadásmód, nem lehet rá nem figyelni.

BENKŐ PETRA

Észrevetted, hogy egyre nehezebb az emberek figyelmét felkelteni?

Egyre nagyobb a zaj körülöttünk, emiatt mára az egyik legfontosabb készségnek az számít, ha hatással tudunk lenni másokra és meggyőzően tudunk kommunikálni!

Tűnj ki a tömegből a kommunikációddal!

Mik a leggyakoribb kommunikációs hibák?

Az esetek 80%-ban nem azt érti a hallgató, mint amit át szeretnénk adni. Nézzük meg mi van ennek a hátterében.

Mi a storytelling tudományos háttere?

Megnézzük, hogy mi történik az agyunkban, miközben egy történetet hallgatunk, és hogy milyen hatást vált ki belőlünk. 

Miért vannak ránk hatással a történetek?

Te fizetnél 3000x többet valamiért, csak azért mert jobban van tálalva? Az emberek igen, be is bizonyítom Neked.

Mire használhatod a történetek erejét?

A kommunikációnak számtalan célja lehet, egyesével mutatom meg, hogy melyikben miképpen segítenek a történetet.

Milyen egy igazán jó sztori?

Öt pont, amit ha beleépítesz egy történetbe, akkor garantáltan sikert fogsz elérni a másik félnél. 

Miről szóljon a Te (siker)sztorid?

A legjobb történetek benned vannak. Mutatok néhány példát, hogy miről érdemes beszélned. 

"Lebilincselő, hatásos, logikus..."

A korábbi munkahelyeimen (biztosító társaság, bank) rengeteg tréningen részt vettem, semmi hasznuk nem volt. Gábor tréningjére ezért szkeptikusan ültem be, de maximális pozitív csalódás ért: a tréning minden szavát hasznosítani tudom a munkám során. Lebilincselő, hatásos történeteken keresztül építette fel Gábor az előadást, egy másodpercre sem veszítette el a hallgatósága figyelmét. Volt pár dolog, amit eddig is alkalmaztam az értékesítés során, de Gábor tréningje után tudatosan, logikusan felépítve fogom használni a tőle tanultakat. Bármikor beülnék egy újabb előadására, mindenkinek csak ajánlani tudom.

DR. PETHŐ ANNA

Legyél a storytelling mestere!

Hogyan ébressz vágyat a mondanivalód iránt?

Megismered a termék vagy munka iránti vágy fokozásának hat szintjét, az alapoktól a mesteri szintű bemutatásig.

Mitől leszel a meggyőzés mestere?

Megismered hogy mi az a módszer, amit a legnagyobb szónokok is rendszeresen alkalmaznak, és ami ellenállhatatlanná teszi a mondanivalód.

Hogyan kommunikálj lenyűgöző módon?

Végigveszünk tíz olyan kommunikációs eszközt, amivel színessé tudod tenni a posztjaid, az előadásod, vagy a személyes beszélgetéseid.

Hogyan építs fel egy sztorit?

Megmutatom mi az a három pillér, amire egy hatásos történetet fel tudsz építeni.

Milyen történetek adnak el?

Kiválasztjuk, hogy miről érdemes kommunikálnod, hogy az segítse az énmárkád építését.

Mi a legfontosabb üzeneted?

Megmutatom, hogyan tudod megfogalmazni azt az ígéretet, amihez könnyebben kapcsolódnak az emberek, mint egy termékhez.

"Soha senki nem döntött csupán számok miatt. Szükségük van egy történetre."

DANIEL KAHNEMANN, 
Nobel-díjas pszichológus

A saját hibáimra sikerült rávilágítani és megoldásokat kapni arra, hogyan lehetek sokkal hatékonyabb. A kapott gyakorlati példák nagyon hasznosak voltak, meg is látszik az eredményeimen. Fantasztikus előadások voltak.

ARANYOSI-BODNÁR ORSOLYA

Életem legjobbjai az általad tartott workshopok. Irigylésre méltó a tudás, amit megszerezhet tőled bárki és mindez humorral párosítva. Sokan tanulhatunk tőled, hogy mesélve tanítasz. Köszönöm, hogy a részese lehetek.

ILLÉS-UJVÁRI CSILLA

Őszintén csak ajánlani tudom Gábor workshopjait, fantasztikus előadó, aki rengeteg tudást adott àt nekem és a csapatomnak. Az előadásmódját is kiemelném ès azt hogy rengeteg gyakorlati pèldàt hoz. Alig várom a következőt.

VARGA MELINDA

Minden egyes ilyen workshop alkalmával tele lettem új ötletekkel. Ami nekem még nagyon fontos volt, hogy követi a trendeket. Gábor szuper tippeket, ötleteket ad hogyan tűnjünk ki a mai rohanó világban, hogyan halljanak meg minket az emberek.

TAKÁCS ANIKÓ

Sok új dolgot tanultam, amiket remekül tudok alkalmazni az üzletemben! Fantasztikus előadó vagy, hatalmas tudással és hihetetlen az az energia, ami árad belőled! Tetszett, hogy történeteken, példákon át szemléltetted a “tananyagot”, így jobban be is épült.

SZÉKÁCS DÓRA

Profi, lényegretörő és nem utolsósorban végig érdekes. Nagyon sok és könnyen hasznosítható tudásra tettem szert az értékesítés, a kommunikáció, valamint az önfejlesztés és a gondolkodásmód területén.

LINDNER TÍMEA

Lendületes tömény figyelemfelkeltő anyag volt. Sok sok hasznos infóval. Gábor végig fenntartja a figyelmet, példákkal alátámasztására a mondandóját. Így könnyű megérteni és jól tudjuk alkalmazni a saját üzletünkben is.

VANDRÁNÉ PRÓKAJI BEÁTA

Egy-egy workshop után, úgy érzem, hogy valóban nincs lehetetlen. Imádom a sztorikat, a történeteket. Életem egyik legmeghatározóbb tréningje volt amit Balatonon tartottál nekünk, azóta idézek belőle.

KOVÁCSNÉ SZABÓ VIVIEN

Gábor előadásmódja lebilincselő, szakmai tapasztalata vitathatatlan. A workshopon azonnal alkalmazható, nagyon hasznos tudásanyagot kaptam. Mindenkinek ajánlom aki az értékesítés területén szeretne fejlődni.

KIS ADRIENN

Gábor a személyes és az online tréningünket is óriási energiával és lendülettel vitte végig, amivel teljesen magával ragadott mindenkit. Nálam új reflektorokat kapcsolt fel aminek hatására, egészen másképp látom és építem az üzletem azóta!

KAPÁS ANETT

Megtanultam, hogy a kommunikáción múlik minden!  Megtanultam, hogy mindig valamilyen érzelmet kell kiváltania a mondandómnak a másik emberből, hisz ha ez hiányzik, nem lesz eredménye! Több sztorit mesélek azóta!

CZIRÁNKU BEATRIX

Nagyon jól felépített tematikája volt a workshop-nak, világos és követhető. Az előadásmód pedig élvezhetővé tette. Nagyon jó volt a sok példa, ezekkel sokkal jobban megragad az információ, mint “szárazon”.

LENGYEL KRISZTINA

Network marketing, üzletépítés, értékesítés.

Ahol garantáltan hasznát veszed az itt megszerzett tudásnak:

online kommunikáció

üzleti tárgyalás

énmárka építés

előadás, tréning

prezentáció megtartás

termék bemutatás

"Igazi gyakorlat, igazi megoldások..."

Köszönöm, hogy nem egy sales pitch volt az egész a kurzusodra vagy a könyvedre, hanem igazi gyakorlat. Igazi esetek és igazi megoldások kerültek bemutatásra. Kellettél erre a piacra nagyon!

DARU PÉTER

Online vagy személyesen?

Érdekel a workshop?

Kérlek töltsd ki az alábbi űrlapot és 24 órán belül felhívlak, hogy megbeszéljük hogyan tudom személyre szabottabban segíteni a csapatod és mik a feltételei az együttműködésnek.

Hozzátok elő magatokból a legjobb történeteket!

A storytelling workshop két részből áll: 
– Az első rész egy 90 perces előadás, ami a történetmesélés alapjait adja át,
– Ezt követően pedig egy 5 órás workshop keretein belül elmélyülünk a témában és egy fegyvertárat állítunk össze a legjobb történetekből, amiket alkalmazni tudtok a munkátok során. 

Az előadás és a workshop is megtartható személyesen és online is.
A workshop díjazása a létszámtól függ, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjunk a részletekről. 

Van még valami kérdésed?

Erről minden esetben egyeztetni fogunk. Mindkettőre lehetőség van, sőt sok esetben hibrid megoldást is alkalmaztunk, tehát személyesen tartottam és a csapat egy része online követte az eseményt. 

Ez minden esetben egyénileg kerül meghatározásra, hiszen függ attól, hogy egyetlen workshopot szeretnétek csak, vagy esetleg hosszabb távon működhetünk együtt, illetve az esemény formája (online vagy személyes) is befolyásolja. 

A résztvevők fizetik, emiatt is befolyásolja a létszám a pontos díjat is. Minél nagyobb a létszám, annál kedvezőbb díjat tudunk biztosítani.

A storytelling workshop két részből áll: egy előadásból – ez nagyjából 90 perc, és egy részletes workshopból – ez pedig nagyjából 4-5 óra.